Sabtu, 1 September 2018

Cara mudah buat RM10 000 pertama anda dengan telefon pintar

Seperti mana yang kita selalu dengar ada orang berjaya buat duit secara online, tetapi jarang kita dengar macam mana nak buat duit dengan telefon pintar.

Terus terang sebenarnya tajuk yang aku tulis tu saje je nak bagi korang baca blog aku, tp hakikatnya tak ada benda yang mudah di dalam dunia ni. dan kalau ada biasanya skim penipu atau scam.

Namun, ianya tidak mustahil akan menjadi mudah. Maksud aku macam ni. Pada awalnya mungkin ianya sukar, berbulan-bulan buat, tp hasilnya tak nampak lagi. Tapi percayalah aku cakap, biar kita susah sekarang, nanti kesenangan itu akan datang jua.

Perkara ini memang betul-betul terjadi kepada mereka yang membuat affiliate marketing. 

Apa itu Affiliate marketing? nanti aku cerita..

Sekarang mari kita cerita pasal Haji Bakhil.. oppsss silap. Mari aku cerita sikit pasal pengalaman mereka yang pernah buat affiliate marketing ini.

odi production

Mamat ni budak US la, aku terjumpa dia dekat youtube. Apa yang menarik pasal dia ni adalah, dia berjaya memiliki pasif income yang melayakkan dia memiliki sebuah lambogini dan kondo yang mewah. 

Secara lumrahnya, kita mesti teruja dan bertanya macam mana dia boleh lakukannya. Oh ya, pada peringkat ini korang tak perlu pertikaikan sama ada kereta tu betul ke dia beli atau sewa, aku memang dah pastikan, memang dia punya.

Jadi ini membuatkan semangat aku membara untuk mengenali siapa dia ni. Nama dia orang panggil Odi. Dia filifina yang mak bapak dia berhijrah ke US satu ketika dahulu. So dia sekarang dah jadi budak US la. 

Dia ni belajar semua ok, sampai boleh sambung belajar dekat UCLA, tp lagi satu semester nak habis, dia berhenti. Sebab apa?

Semuanya pasal affiliate marketing la. 

Nanti pada post yang lain aku akan cerita pasal apa itu affiliate marketing. Macam biasa siapa-siapa yang dah baca post ni, bagi la komen kat bawah ni. Jumpa lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan