Isnin, 2 Februari 2015

Nak dijadikan cerita....


Hai Apa Khabar? 
Hari ni aku ada satu citer kelakar untuk dikongsi bersama, tapi agak lucah la bila dengar, tapi takde la lucah sangat. Biasa biasa je...

Cerita bermula yang mana, ada seorang pemuda yang tinggal bersama bapanya, ibunya sudah lama meninggal dunia. Nak dijadikan cerita, budak muda ni, adalah anak tunggal yang bernama Kamal. Kamal ni baru je kenal dengan seorang awek nama dia Bibah. Mereka saling mencintai dan berniat untuk berkahwin.

Disebabkan Kamal tak sampai hati nak tinggalkan bapanya kesorangan, maka walaupun selepas kahwin, dia tetap tinggal bersama bapanya di rumah yang sama. Ok Kamal ni sebenarnya seorang askar. Bibah pula, hanya menjadi suri rumah sepenuh masa, kerana dia pandai menjahit, jadi dia boleh buat kerja menjahit hanya dari rumah.

Disebabkan Kamal seorang askar yang berdedikasi, dia sering pergi berkursus atau ada saja operasi tentera yang perlu disertainya. Setiap sesi akan mengambil masa 6 bulan paling cepat, ada ketika sampai hampir setahun.

Tetapi cerita lawaknya, bukan itu semua. Tapi aku kena cerita macam ni, sebab orang yang cerita bende ni kat aku pun dia cerita macam ni. Lagi panjang, masa aku dengar cerita ni, kawan aku tu ambil masa 30minit nak cerita dia punya intro je, ni pun aku dah pendekkan sikit. hihihi


ok disebabkan Kamal pergi outstation lama sangat, jadi yang tinggal kat rumah tu tinggal siapa? Dah tentulah bapak dengan isteri si Kamal tu iaitu Bibah. Al Maklumlah... dua - dua ni nampaknya kurang lah kasih sayang. Mana tidaknya, Bapak si Kamal ni dah lama mati Bini. Si Bibah pulak tu jarang "dapat" sebab Kamal jarang ada rumah. 6 Bulan beb... mana tak gersang.

Maka disatu hari yang hening, hujan turun perlahan-lahan, mengundang rasa sejuk yang mendalam sehingga ke tulang. Orang kata sejuk-sejuk begini amat sesuai untuk pasangan suami isteri ber"pengantin baru" Bibah memang tersangat gersang, ghairahnya tiba-tiba datang entah dari mana... petang itu habis dia mandi, dia terus masuk ke bilik, Dia hanya berkain batik dan duduk dibiliknya sambil melipat kain.

Bapak si Kamal tu pun tidak kurang gersangnya. Dulu semasa arwah isterinya ada, saat hujan-hujan beginilah saat paling ditunggunya untuk melepaskan nafsunya pada isteri tercinta. Namun itu semua tinggal kenangan. Bapak si Kamal hanya terbaring di katilnya sambil melihat siling di atas.

Akibat tidak dapat tidur, bapak si Kamal ni pun, keluar dan mahu menuju ke dapur, tetapi ketika lalu ke dapur, dia terlihat pintu bilik si Bibah yang tidak tutup rapat. Dilihatnya pula si Bibah tu hanya berkemban. Entah kenapa, nafsunya semakin bergejolak, pada fikirannya, dia pasti si Bibah pun mesti tengah gersang ni. Maka, jika dipelawa, pastinya Bibah tidak akan menolak.

Apa lagi, dia pun masuk ke bilik Bibah, lalu dirapatinya Bibah, Bibah yang terkejut, cuba untuk menolak, tetapi disebabkan dia pun tengah gersang, maka dia fikir, takpelah Kamal tak dapat, Bapak Kamal pun jadilah.

Maka, mereka pun mula bercumbu, tetapi nak dijadikan cerita, Ketika itulah juga, Kamal pulang. Sebenarnya Kamal sepatutnya pulang lagi sebulan, tetapi dia dapat pulang cepat kerana perubahan jadual kursus. Tetapi Kamal tidak mahu memberitahu Bibah, kerana kononnya dia mahu buat kejutan. Tetapi, hilang kisah dia nak buat kejutan, sebenarnya Bibah dan bapaknya sedang membuat kejutan itu.

Waktu Kamal perlahan-lahan masuk ke rumah, dia memang nak masuk secara senyap, namun dia pelik, mana pergi semua orang ni? Di bilik Bibah, bapak si Kamal dengan Bibah sedang asyik bercumbu, akibat terlalu ghairah, bapak si Kamal pun mula menghisap puting dada si Bibah. Bibah rasa asyik dia pun mula bersuara dengan ghairah. Waktu itu Kamal terdengar suara Bibah. Lalu dengan pantas dia membuka pintu bilik itu. Alangkah terkejutnya Kamal melihat perbuatan bapaknya itu.

Ok masa ni kawan aku yang cerita bende ni kat aku, dia tanya kat aku...

"ok bro, kalau ko jadi Kamal, apa ko nak buat?"

aku jawab, mestilah aku marah!

tapi kawan aku cakap, ada satu bende yang bapak dia cakap, yang menyebabkan dia tergamam tak tahu nak cakap apa, lalu hanya terdiam, tak jadi nak marah.

"so kau rasa apa benda yang bapak dia cakap tu?"

Aku jawab, mana lah aku tau?... lepas tu lama gak dia biarkan aku berfikir, ceh, tak guna punya member, punya lama aku tunggu ending cerita ni, dia nak main teka teka lak...

Setelah lama aku tunggu, akhirnya kawan aku tu pun jawab. dia kata Bapak si Kamal tu cakap mcm ni...



"OWHHHH MASA KECIK-KECIK DULU KAU HISAP TETEK BINI AKU TAKPE!!!, SEKARANG AKU NAK HISAP TETEK BINI KAU, KENAPA TAK BOLEH PULAK?!!!" 

hihih,.. aku gelak kaw kaw dengan member aku tu, siot la itu rupanya ending dia... hahahahha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan